Deltag

Deltag eller foreslå noget.

Få ringene i vandet til at sprede sig.

Interesserede frivillige søges

Hvorledes kommer DDF fra dette kuvøse stadie til en forening, der kan gøre en forskel, der gør en forskel?

Pt er vi meget få, men leder efter andre ildsjæle, der med tid, energi og interesse vil deltage. Det ville også være fantastisk hvis nogen fra den medicinske verden havde lyst til at deltage. Er der mon det?

Måske kan man endda håber på sponsorer? Personlig ambition er at DDDS bliver en del af det verdensomspændende netværk af selskaber, der interesserer sig Dupuytrens sygdom og for at øge forskning og viden i området. I øjeblikket har jeg fundet andre foreninger i f.eks. USA, UK og Tyskland. Flere af disse har meget informative og omfattende sider på nettet. Links til disse kan finde her under "Internationalt" i menuen foroven.

Skriv en mail